۲-۱۵ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ………………………………………………………………………………………. ۵۱
۲-۱۶ چارچوب مفهومی پژوهش………………………………………………………………………………………………………. ۵۳
فصل سوم : روش شناسی تحقیق …………………………………………………………………………………………… ۵۴
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۵
۳-۱ روش پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۷
۳-۲ جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۸
۳-۳ نمونه و روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………………. ۵۸
۳-۴ ابزار پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۸
۳-۵ روایی و پایایی ………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۸
۳-۶ روش اجرا و جمع آوری اطلاعات پژوهش ………………………………………………………………………………… ۵۹
۳-۷ روش تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش ……………………………………………………………………………………. ۶۰
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش ……………………………………………………………………….. ۶۲
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۳
فصل پنجم : بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات ……………………………………………………………………………. ۸۷
۵-۱ نتایج بررسی پرسشهای پژوهش ………………………………………………………………………………………………… ۸۸
۵-۲ پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۳
۵-۲-۱ پیشنهادهای اجرایی ……………………………………………………………………………………………………………… ۹۳
۵-۲-۲ پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی ………………………………………………………………………………………. ۹۳
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۵-۳ محدودیت های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………. ۹۴
منابع فارسی و انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………….. ۹۵
پیوست
چکیده انگلیسی
فهرست جدول ها
جدول۴-۱-۱-۱ میزان بعد فراشناختی هوش فرهنگی در سند برنامه درسی …………………………………………. ۶۴
جدول۴-۱-۱-۲ میزان بعد شناختی هوش فرهنگی در سنر برنامه درسی……………………………………………… ۶۷
جدول۴-۱-۱-۳ میزان بعد انگیزشی هوش فرهنگی در سند برنامه درسی……………………………………………. ۷۰
جدول۴-۱-۱-۴ میزان بعد رفتاری هوش فرهنگی در سند برنامه درسی………………………………………………. ۷۳
جدول۴-۱-۲ فراوانی و درصدمؤلفه های هوش فرهنگی در سند برنامه درسی………………………………………. ۷۴
جدول۴-۱-۳ توزیع فراوانی توجه به ابعادهوش فرهنگی در بخشهای مختلف سند……………………………….. ۷۵
جدول۴-۱-۴ داده های بهنجار شده هوش فرهنگی در سند برنامه درسی ……………………………………………. ۷۶
جدول۴-۱-۵ مقدار بار اطلاعاتی ابعاد هوش فرهنگی در سند برنامه درسی……………………………………………. ۷۶
جدول۴-۱-۶ ضریب اهمیت ابعاد هوش فرهنگی در سند برنامه درسی ………………………………………………. ۷۶
جدول۴-۲-۱-۱ میزان بعد فراشناختی هوش فرهنگی در سند تحول بنیادین………………………………………….. ۷۸
جدول۴-۲-۱-۲ میزان بعد شناختی هوش فرهنگی در سند تحول بنیادین……………………………………………… ۸۰
جدول۴-۲-۱-۳ میزان بعد انگیزشی هوش فرهنگی در سند تحول بنیادین…………………………………………… ۸۱
جدول۴-۲-۱-۴ میزان بعد رفتاری هوش فرهنگی در سند تحول بنیادین……………………………………………… ۸۲
جدول۴-۲-۲ فراوانی و درصد توجه به مؤلفه های هوش فرهنگی در سند تحول………………………………….. ۸۳
جدول۴-۲-۳ توزیع فراوانی توجه به ابعاد هوش فرهنگی در بخشهای مختلف سند تحول………………………. ۸۴
جدول۴-۲-۴ داده های بهنجار شده توجه به ابعاد هوش فرهنگی در سند تحول بنیادین………………………….. ۸۵
جدول۴-۲-۵ مقدار بار اطلاعاتی ابعاد هوش فرهنگی در سند تحول بنیادین…………………………………………. ۸۶
جدول۴-۲-۶ ضریب اهمیت ابعاد هوش فرهنگی در سند تحول بنیادین……………………………………………….. ۸۶
جدول۵-۱ یافته های پژوهش مربوط به سند برنامه درسی ملی ایران…………………………………………………….. ۸۹
جدول۵-۲ یافته های پژوهش مربوط به سند تحول بنیادین…………………………………………………………………… ۹۱
فهرست نمودارها
نمودار۴-۱ نمودار ضریب اهمیت ابعاد هوش فرهنگی در سند برنامه درسی ملی……………………………………. ۷۷