۰۰۰۱/۰
۰۰۰۱/۰
جدول شماره ۳-۸- پایایی پرسشنامه کیفیت عملکرد آموزشی
ابعاد
نقش حرفه ای
ارتباطات
مدیریت ارائه دروس
تدریس و هدایت
شایستگی فرهنگی
نظارت و تضمین کیفیت تدریس
کفیت بازخورد
تکالیف
مدیریت کلاس
ضریب آلفای کرونباخ
۸۰/۰
۷۶/۰
۷۷/۰
۷۸/۰
۷۷/۰
۷۸/۰
۷۹/۰
۸۳/۰
۸۴/۰
۳-۶- شیوه جمع آوری اطلاعات
برای جمع آوری اطلاعات پس از تنظیم پرسشنامه ها و تعیین روایی و پایایی آنها به علاوه تعیین حجم نمونه اقدام لازم جهت اخذ مجوز از مسئولین دانشگاه انجام شد.. و سپس به تدریج طی چند هفته پرسشنامه ها بین دانشجویان توزیع و پس از تکمیل مقیاس ها ، اقدام به جمع آوری آنها شد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۳-۷- روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات
- شایستگی عاطفی – اجتماعی اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز به چه میزان است؟( آزمون تی تک نمونه ای)
- بعد غالب شایستگی عاطفی و اجتماعی اعضای هیات علمی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه شیراز کدام است؟ (تحلیل واریانس و اندازه گیری مکرر)
- کیفیت عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه شیراز به چه میزان است؟( آزمون تی تک نمونه ای )
- بعد غالب کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه شیراز کدام است؟ (تحلیل واریانس و اندازه گیری مکرر)
۵-آیا رابطه معناداری بین ابعاد شایستگی عاطفی – اجتماعی اعضای هیأت علمی وابعادکیفیت عملکرد آموزشی آنان از دیدگاه دانشجویان وجود دارد؟ (همبستگی پیرسون)
۶- آیا شایستگی های عاطفی و اجتماعی اعضای هیأت علمی پیش بینی کننده معنادار عملکرد آموزشی آنان از دیدگاه دانشجویان می باشد؟ (مدل معادلات ساختاری)
فصل چهارم
یافته های پژوهش
مقدمه
در این فصل یافته های بدست آمده از اجرای ابزار های پژوهش مورد بررسی قرار گرفتندو به ارائه نتایج حاصله از تجزیه و تحلیل آماری داده های پژوهش پرداخته شده است. در این فصل سعی بر این بوده است که با بهره گرفتن از روش های آماری مناسب، ضمن آنکه به نتایج مقتضی دست یافته شود، تحلیلی گویا و روشن از داده های بدست آمده از پژوهش صورت گیرد.
۴-۱- یافته های توصیفی