۱-۴- مورد معامله………………………………………………………………………………………………………………………۲۱
۱-۴-۱- معنا و مفهوم مورد معامله……………………………………………………………………………………………….۲۲
۱-۴-۲- مورد معامله در قراردادهای الکترونیکی…………………………………………………………………………….۲۲
۱-۴-۲-۱-اشکال مختلف موضوع مورد معامله………………………………………………………………………………۲۳
۱-۴-۲-۲- خصوصیات موضوع مورد معامله…………………………………………………………………………………۲۴
۱-۵- مشروعیت جهت معامله……………………………………………………………………………………………………..۲۶
۱-۵-۱- معنا و مفهوم مشروعیت جهت معامله………………………………………………………………………………۲۶
۱-۵-۲- مشروعیت جهت به طور کلی………………………………………………………………………………………….۲۶
۱-۵-۳- مشروعیت جهت معامله در قراردادهای الکترونیکی……………………………………………………۲۷
فصل دوم ایجاب و قبول از طریق داده پیام
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۰
۲-۱- اطلاعات لازم برای نمایش در وب سایت ها جهت انعقاد قراردادها…………………………………………۳۲
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۲-۲- معنا و مفهوم ایجاب…………………………………………………………………………………………………………..۳۲
۲-۲-۱- تعریف ایجاب……………………………………………………………………………………………………………….۳۲
۲-۳- امکان انجام ایجاب و قبول از طریق داده پیام………………………………………………………………………..۳۳
۲-۳-۱- امکان انجام ایجاب از طریق داده پیام……………………………………………………………………………….۳۴
۲-۳-۲- طرق اعلام ایجاب در ارتباطات الکترونیکی………………………………………………………………………۳۵
۲-۳-۳- وصول ایجاب به مخاطب……………………………………………………………………………………………….۳۶
۲-۳-۴- زمان انجام ایجاب و مدت اعتبار آن…………………………………………………………………………………۳۷
۲-۳-۵- ایجاب متقابل…………………………………………………………………………………………………………………۳۹
۲-۳-۶- دعوت به معامله……………………………………………………………………………………………………………۴۰
۲-۴- قبول………………………………………………………………………………………………………………………………۴۱
۲-۴-۱- معنا و مفهوم قبول…………………………………………………………………………………………………………۴۱
فهرست مطالب
عنوان صفحه
۲-۴-۲- تعریف قبول…………………………………………………………………………………………………………………۴۱
۲-۴-۳- نحوه ی ابراز قبول در قراردادهای الکترونیکی………………………………………………………………….۴۲