۳-۸-پایایی پرسشنامه ۶۱
۳-۹- روش های تجزیه و تحلیل داده ها ۶۸
۳-۹-۱- آمارتوصیفی ۶۹
۳-۹-۲- آمار استنباطی ۶۹
۳-۹-۳- مدلسازی معادلات ساختاری ۷۰
۳-۹-۴- مراحل مدل معادلات ساختاری ۷۱
۳-۹-۴-۱٫ مرحله بیان مدل ۷۱
۳-۹-۴-۲٫ مرحله دوم تخمین مدل ۷۳
۳-۹-۴-۳٫ ارزیابی تناسب یا برازش ۷۴
۳-۹-۴-۴٫ اصلاح مدل ۷۵
۳-۹-۴-۵٫ تفسیر مدل ۷۶
۳-۹-۴-۶٫ ابلاغ یا نوشتن گزارش تحقیقات ۷۶
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها ۷۷
۴-۱- مقدمه ۷۸
۴-۲- آمار توصیفی ۷۸
۴-۲-۱- آمار توصیفی بر حسب متغیرهای جمعیت شناختی ۷۸
۴-۲-۲- آمار توصیفی متغیر های پژوهش ۸۳
۴-۳- آزمون فرضیه های تحقیق ۸۴
۴-۳-۱- آزمون فرضیه اصلی تحقیق ۸۴
۴-۳-۲- آزمون فرضیه فرعی اول ۸۷
۴-۳-۳- آزمون فرضیه فرعی دوم ۸۹
۴-۳-۴- آزمون فرضیه فرعی سوم ۹۲
۴-۳-۵- آزمون فرضیه فرعی چهارم ۹۴
فصل پنجم: یافته ها، نتایج و راهکارهای تحقیق ۹۷
۵-۱- مقدمه ۹۸
۵-۲- تلخیص یافته ها ۹۸
۵-۲-۱- فرضیه اهم تحقیق ۹۸
۵-۲-۲- فرضیه فرعی اول ۱۰۳
۵-۲-۳- فرضیه فرعی دوم ۱۰۳
۵-۲-۴- فرضیه فرعی سوم ۱۰۴
۵-۲-۵- فرضیه فرعی چهارم ۱۰۴
۵-۳- راهکارها و پیشنهادها ۱۰۶
۵-۳-۱- راهکارها و پیشنهادهای عمومی ۱۰۶
۵-۳-۲- راهکارها و پیشنهادهای مرتبط با فرضیه ها ۱۰۶
۵-۳-۲-۱٫ راهکارها و پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی اول ۱۰۶
۵-۳-۲-۲٫ راهکارها و پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی دوم ۱۰۷
۵-۳-۲-۳٫ راهکارها و پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی سوم ۱۰۷
۵-۳-۲-۴٫ راهکارها و پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی چهارم ۱۰۷
۵-۴- پیشنهادهایی برای محققان آینده ۱۰۸
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
منابع و مأخذ ۱۰۹
منابع فارسی ۱۱۰
منابع لاتین ۱۱۲
چکیده
بدون شک می توان ادعا کرد که اعتماد مردم به حکومت، سنگ زیربنای استحکام هر حکومتی در جهان است. دولت الکترونیک ابزاری است که حکومت ها برای بازیابی اعتماد عمومی از دست رفته، مورد استفاده قرار می دهند. این ابزار از طریق فراهم آوردن شفافیت، کارایی و اثربخشی و ارتقاء مشارکت سیاسی موجب افزایش اعتماد عمومی می گردد. تحقیق حاضر در پی آن است که به تببین تاثیر کیفیت خدمات دولت الکترونیک بر اعتماد عمومی در بین شهروندان شهرستان کاشان بپردازد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و نحوه اجرای پژوهش از نوع توصیفی - پیمایشی می باشد. داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه و از بین سیصد نفر از شهروندانی که از خدمات الکترونیکی دولت استفاده می نمایند جمع آوری شد. این افراد به صورت کاملا تصادفی انتخاب گردیده اند. برای آزمون فرضیه های تحقیق ابتدا از ضریب همبستگی پیرسون و درصورت وجود رابطه معنادار، از مدلسازی معادلات ساختاری برای آزمون رابطه علّی استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت خدمات دولت الکترونیک و ابعاد چهارگانه آن در سطح اطمینان ۹۹% موجب اعتماد عمومی می گردند.
واژه های کلیدی: کیفیت خدمات دولت الکترونیک، اعتماد عمومی، قابلیت اتکاء، کارایی، پشتیبانی از شهروندان، قابلیت اعتماد و اطمینان
فصل اول: کلیات تحقیق