سطح معنی داری
۰۷/۳
۰۶۸/۱
۳۳/۳
۶۱
۱۲
۸۰
۰۶۴۸/۰
همانطور که از نتایج جدول۴-۱۱ملاحظه می گردد، میانگین متغیر وضعیت کارآمدی نظام ارزیابی عملکرد از حیث تشخیص کارکنان مستعد برای ارتقا ، ۰۷/۳ با انحراف معیار ۰۶۸/۱ و میانه ۳۳/۳ می باشد. همچنین سطح معنی داری آزمون علامت معادل ۰۶۴۸/۰ ، لذا در سطح فرض صفر را رد نمی کنیم و آن را می پذیریم، یعنی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان جدید از حیث تشخیص کارکنان مستعد برای ارتقا کارآمد نیست.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
فرضیه چهارم: نظام ارزیابی عملکرد کارکنان جدید از حیث شناسایی کارکنان مستحق تنزل درجه کارآمد است.
با توجه به آنکه متغیر وضعیت کارآمدی نظام ارزیابی عملکرد از حیث شناسایی کارکنان مستحق تنزل درجه، دارای توزیع نرمال است، لذا از آزمون غیر پارامتری tی یک نمونه ای برای آزمون فرضیه استفاده خواهد شد. حال اگر فرض کنیم که :
: میانگین واقعی متغیر وضعیت کارآمدی نظام ارزیابی عملکرد از حیث شناسایی کارکنان مستحق تنزل درجه ، در جامعه مورد بررسی.
جدول شماره۴-۱۲-: آزمون tی یک نمونه ای، وضعیت کارآمدی نظام ارزیابی عملکرد از حیث شناسایی کارکنان مستحق تنزل درجه
میانگین
انحراف معیار
آماره t
درجه آزادی
سطح معنی داری
۵۹/۲
۸۳۴/۰
۹۴/۵-
۱۵۲
۹۹/۰
همانطور که از نتایج جدول ۴-۱۲ ملاحظه می گردد، میانگین متغیر وضعیت کارآمدی نظام ارزیابی عملکرد از حیث شناسایی کارکنان مستحق تنزل درجه ، ۵۹/۲ با انحراف معیار ۸۳۴/۰ می باشد. همچنین مقدار آماره tی یک نمونه ای ۹۴/۵- و سطح معنی داری آزمون معادل ۰۰۰۱/۰ ، لذا در سطح فرض صفر را رد نمی کنیم و آن را می پذیریم، یعنی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان جدید از حیث شناسایی کارکنان مستحق تنزل درجه کارآمد نیست.
فرضیه پنجم: نظام ارزیابی عملکرد کارکنان جدید از حیث شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان کارآمداست.
با توجه به آنکه متغیر وضعیت کارآمدی نظام ارزیابی عملکرد از شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان، دارای توزیع غیر نرمال است، لذا از آزمون غیر پارامتری علامت یک نمونه ای برای آزمون فرضیه استفاده خواهد شد. حال اگر فرض کنیم که :
M: میانه واقعی متغیر وضعیت کارآمدی نظام ارزیابی عملکرد از حیث شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان، در جامعه مورد بررسی.
جدول شماره۴-۱۳: آزمون علامت یک نمونه ای، وضعیت کارآمدی نظام ارزیابی عملکرد از حیث شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان
میانگین
انحراف معیار
میانه