۲۰۰
۳۴۹/۰
۱۲۱/۰
۰۰۰/۰
تائید فرضیه
با توجه به جدول مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده برای آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه اصلی تحقیق کوچک تر از پنج صدم می باشد، به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر ارائه خدمات تلفنبانک و رضایت مشتریان ۹/۳۴ + درصد می باشد که این بیان گر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. ازسویی ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۱۲۱/۰ می باشد که این نشان می دهد که ارائه خدمات تلفنبانک به میزان ۱/۱۲ درصد می تواند رضایت مشتریان را پیش بینی کند.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
فرضیه فرعی پنجم: بین ارائه خدمات تلفن همراه بانک و رضایت مشتریان رابطه وجود دارد.
بین ارائه خدمات تلفن همراه بانک و رضایت مشتریان ارتباط معناداری وجود ندارد :
بین ارائه خدمات تلفن همراه بانک و رضایت مشتریان ارتباط معناداری وجود دارد :
جدول۴-۱۶) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات تلفن همراه بانک و رضایت مشتریان
متغیر ها
تعداد
میزان ضریب همبستگی
ضریب تعیین
سطح معنی داری
نتیجه
ارائه خدمات تلفن همراه بانک و رضایت مشتریان
۲۰۰
۳۷۸/۰
۱۴۲/۰
۰۰۰/۰
تائید فرضیه
با توجه به جدول مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده برای آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه اصلی تحقیق کوچک تر از پنج صدم می باشد، به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر ارائه خدمات تلفن همراه بانک و رضایت مشتریان ۸/۳۷ + درصد می باشد که این بیان گر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. ازسویی ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۱۴۲/۰ می باشد که این نشان می دهد که ارائه خدمات تلفن همراه بانک به میزان ۲/۱۴ درصد می تواند رضایت مشتریان را پیش بینی کند.
فصل پنجم
نتیجه گیری
و پیشنهادات
۵-۱)مقدمه
در این فصل از تحقیق، حاصل کار یعنی آنچه را که در فصل چهارم بدست آمده با مطالعات، یافته ها و تحقیقات پیشین که در فصل دوم به آنها اشاره شده است ترکیب کرده و مورد بحث قرار
می دهیم. در این فصل به ترتیب نتایج حاصل از تحقیق را بیان و بدنبال نتیجه گیری کلی ، به ارائه پیشنهادات کاربردی و همچنین ارائه عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی خواهیم پراخت.
۵-۲) نتایج آمار توصیفی
۵-۲-۱) توصیف جنسیت
باتوجّه به جدول و نمودار ۴-۱ مشاهده می شود که جنسیت ۳۶ درصد از پاسخ دهندگان زن و ۵۹درصد نیز مرد می باشند، همچنین ۵ درصد از پاسخ دهندگان به این سوال پاسخ نداده اند.
۵-۲-۲) توصیف سن پاسخ دهندگان
مطابق جدول و نمودار ۴-۲ مشاهده می شود که سن ۵/۴ درصد از پاسخ دهندگان کمتر از ۲۰ سال ، ۵/۱۵ درصد بین ۲۰ تا ۳۰ سال، ۵/۴۳ درصد بین ۳۰ تا ۴۰ سال، ۲۷درصد بین ۴۰ تا ۵۰ سال و ۵/۶ درصد ۵۰ سال به بالا بوده اند، و همچنین ۳ درصد از پاسخ دهندگان به این سوال پاسخ نداده اند.
۵-۲-۳) توصیف میزان تحصیلات
با توجّه به شکل و نمودار ۴-۳ مشاهده می شود که میزان تحصیلات ۸/۷ درصد از پاسخ دهندگان زیر دیپلم، ۲۱ درصد دیپلم، ۲۰ درصد فوق دیپلم، ۳۱ درصد لیسانس و ۵/۱۶ درصد فوق لیسانس می باشد از طرفی۴ درصد از پاسخ دهندگان به این سوال پاسخ نداده اند.
۵-۲-۴) توصیف متغیر اینترنت
با توجه به نمودار و جدول ۴-۴ مشاهده می شود که متغیر اینترنت دارای کمترین مقدار ۴۱/۲ ، بیشترین ۵ ، میانگین ۷۷۳۵/۳ ، انحراف معیار ۵۶۱۴۱/۰ و واریانس ۳۱۵/۰ می باشد. که میانگین مشاهده شده از میانگین مورد انتظار (۳) بیشتر است.
۵-۲-۵)توصیف متغیر خودپرداز
با توجه به نمودار و جدول فوق مشاهده می شود که متغیر خودپرداز دارای کمترین مقدار ۵۹/۲ ، بیشترین ۵ ، میانگین ۷۹۵۵/۳ ، انحراف معیار ۵۰۳۴/۰ و واریانس ۲۵۳/۰ می باشد که میانگین مشاهده شده از میانگین مورد انتظار (۳) بیشتر است.
۵-۲-۶)توصیف متغیر پایانه های فروش