گیدنز.آنتونی (۱۳۸۰)، پیامدهای مدرنیت، ترجمه محسن ثلاثی، تهران: نشر مرکز.
مبشری، محمد (۱۳۸۷)، سرمایهی اجتماعی چیست؟روزنامه همشهری، سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۷، سال شانزدهم، شماره ۴۶۷۹، صفحه ۱۶٫
محسنیان راد، مهدی (۱۳۷۸)، ارنباط شناسی. تهران: انتشارات سروش
محمدی، محمدعلی(۱۳۸۳)، طرح سرمایهی اجتماعی و سنجش آن، تهران: انتشارت دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی.
مک ایوین و مرز (۱۳۸۳)، توسعه انسانی، ترجمه غلامحسین صالح نسب، تهران: وزارت جهاد (ضمیمه ماه نامه علمی جهاد)
ممتاز، محمد صادق (۱۳۸۱)، بررسی تطبیقی تغییرات ازدواج، تهران: انتشارات دانشگاه شهید چمران.
میرزایی، خلیل (۱۳۸۸)، پژوهش، پژوهشگری و پژوهشنامه نویسی. تهران: انتشارات جامعه شناسان.
الوانی، سید مهدی. سید نقوی، میرعلی (۱۳۸۱) سرمایهی اجتماعی، مفاهیم و نظریهها، مطالعات و مدیریت شماره ۳۴ : ۸۹-۹۷٫
وبلن، تورشتین (۱۳۸۳)، نظریه طبقه مرفه، ترجمه فرهنگ ارشاد، تهران: نشر نی .
منابع انگلیسی:
Ahmad, Khalil (2011) Media Consumption? , Alternate Solutions Institute, Pakistan, September 12, Pp 41-50
Baran, Stanley J, Dennis Davis, (2000), Mass Commuication Theory, Thomson Learning, Ontario Canada.
Bell, Beth Teresa & Dittmar, Helga (2012) Does Media Type Matter? The Role of Identification in Adolescent Girls’ Media Consumption and the Impact of Different Thin-Ideal Media on Body Image, Sex Roles 65:478–۴۹۰
Kenneth, Newton (1997) Social Capital and Democracy, Amarican Behavioral Scientist, Vol 40, no 5, March-April).
Fukuyama. F. (2000). Social Capital And Civil Society. New York: International Monetary Fund Press.
Akçomak, S. Weel, B.T (2008). The Impact of Social Capital on Crime: Evidence from the Netherlands. IZA Discussion Paper, No. 3603: 1-84.
Salmi, V. Kivivuori, J (2013). The Association between Social Capital and Juvenile Crime The Role of Individual and Structural Factors. Criminology & Penology. NO 24: 123-148.
Wright, D. Fitzpatrick, K (2006). Social capital and adolescent violent behavior, social forces, 84: 1435-1453.
ضمایم
الف) پرسشنامه
بسمه تعالی
این پرسشنامه برای اجرای یک پروژه تحقیقاتی دانشجویی با عنوان “تأثیر سرمایهی اجتماعی بر گرایش به ارتکاب جرم در بین دانش آموزان دبیرستانی شهر گمیشان ” تهیه و ارائه شده است. از شما خواشمندیم تا با دقت و صحت به سوالات مذکور پاسخ دهید تا بلکه این تحقیق کوششی باشد در راه بهبود وضعیت اجماعی دانش آموزان. باتشکر
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۱-جنس: الف – زن ب- مرد
۲-میزان تحصیلات
الف – اول دبیرستان ب- :دوم دبیرستان ج- سوم دبیرستان
گویههای اعتماد اجتماعی بین گروهی
۹-شما خانواده و خویشاوندان نزدیک خود را تا چه حد قابل اعتماد میدانید؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۰-اگر یکی از آشنایان شما بخواهد کمی پول به او قرض دهید، به نظرتان به او کمک کرده اید؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۱-تا به حال از دوستی با دوستانتان ضربه خورده اید؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۲-به نظرم بیشتر مردم قابل اعتمادند؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۳-ما همسایگان قابل اعتمادی داریم؟
الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
گویهای اعتماد اجتماعی برون گروهی
شما به هر کدام از اصناف و گرو ههای زیر چقدر اعتماد دارید؟
۱۴- پرستاران و پزشکان: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۵-ماموران پلیس: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۶-قاضیان: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۷-معلمان و مدرسان: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۸-فروشندگان و تجار: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۱۹-رانندگان: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□
۲۰-بنگاههای معاملاتی و اصناف: الف: خیلی کم□ ب:کم □ ج:تاحدی□ د:زیاد□ ه: خیلی زیاد□